Translate

piątek, 31 sierpnia 2012

Rozdział 3

Rozdział 3

-Oczywiście, że się wybierzemy! Ja muszę już wracać do domu, ponieważ mam przypilnować małego brata pod nieobecnością rodziców. Do zobaczenia!-odparł Kevin kierując się w stronę wyjścia.
-Jasne, Na razie!-krzyknęłam z oddali.
Po wyjściu Kevina, skierowałam się do mojego pokoju, aby wejść na chat. Głównie weszłam aby dostać numer telefonu Patrycji. Chciałam się spytać jej co sądzi o Kevinie... Chcę wiedzieć czy jest ona jego wart, choć moim zdaniem, w jego sercu jest miejsce tylko dla mnie, ale nie będę na razie tego pogarszać...
***
Niespodziewanie na jej profilu na Facebooku znalazł się jej numer. Szybko zapisałam go w kontaktach i postanowiłam napisać do niej smsa:
"Cześć, to ja Sara. Chodzę do przeciwnej klasy razem z Kevinem, kojarzysz go może?..."
Po wysłaniu wiadomości, przechodziły mnie dreszcze. Czas oczekiwania strasznie się dłużył, a mnie zalewały myśli. Nagle poczułam wibracje telefonu. Z szybkim zamachem spojrzałam co odpisała:
"Hej, no kojarzę... Ten brzydal! Przypominam sobie go dokładanie. A tak w ogóle po co do mnie piszesz?!"
Oczom nie mogłam uwierzyć, że Patrycja napisała w taki sposób o Kevinie! Pomyślałam sobie, że pewnie jest to jakaś różowa "landrynka" która lubi być w centrum uwagi... Nie miałam ochoty jej odpisać, lecz musiałam natychmiast spotkać się z Kevinem! Wiedziałam że będzie teraz zajęty, ponieważ opiekuje się młodszym bratem, ale z nerwów wybrałam szybko do niego numer i zadzwoniłam:
-Kevin, przepraszam że ci przeszkadzam, ale musimy się natychmiast spotkać!!!-powiedziałam.
-Co się stało?! Przed chwilą dopiero doszedłem do domu, od ciebie!-oznajmił.
-Wiem, ale dowiedziałam się, że to nie jest tak jak myślisz...-odrzekłam zdenerwowana.
-Sara, spotkamy się jutro i wszystko dokładnie mi opowiesz...-powiedział zakończając rozmowę.
___________________________________________________________
Przepraszam że takie krótkie , ale coś na szybko chciałam wam dodać przed wyjazdem :) Za dwie godziny wyjeżdżam więc sama nie wiedziałam czy mi się coś uda dodać dzisiaj ,ale macie :)! Krótkie, ale jest :*
Do następnego <3 Komentujcie ; )


12 komentarzy:

  1. zaspokoiłaś trochę moją ciekawość, ale teraz nie mogę się doczekać reakcji Kevina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki, ale fajny :) Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak sprawa dalej się potoczy :)
    Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste!Czekam na kolejne rozdziały!I oby Kevin uwierzył!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie mogę się doczekac kiedy koeljny bo ten jest zbyt zajebistyy <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy ten nowy rozdział !!!!! ??? :( :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy ten nowy rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  8. KIedy ten nowy rozddział ??!?!?!?! Lepiej go napisz bo zaczniesz tracić fanów !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy napiszesz następny rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Super,ale mogło byc dłuższe.
    A kiedy next rozdział?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;-* Jest mi miło że czytacie moje opowiadanie :)
Jeśli chcesz więcej: www.cherytalk98.pinger.pl
To zapraszam ;)
Pozdrawiam ;**