Translate

środa, 29 sierpnia 2012

Rozdział pierwszy.

Rozdział 1


Sobota, godzina dziewiąta rano. Pogoda za oknem nie była słoneczna więc postanowiłam zaprosić do domu mojego najlepszego przyjaciela, by się z nim spotkać i pogadać. Spotkanie z nim zawsze sprawia mi radość i mocniejsze bicie serca. Czemu? To mój przyjaciel ale także sympatia.  Od kilku lat się znamy, ale nigdy nie jestem gotowa, aby wyznać mu to co czuję, ponieważ boję się że nie odwzajemni mojej miłości do niego i nasza przyjaźń runie w gruzach. Szybko wybiłam jego numer na komórce i zadzwoniłam:
-Cześć Kevin, może masz ochotę przyjść do mnie na colę?-zapytałam lekko się śmiejąc.
-Hej, jasne że tak! Będę u ciebie za godzinę! Do zobaczenia.-odpowiedział z radością.
-To super! Na razie.-oznajmiłam zakończając rozmowę.
Po krótkiej rozmowie telefonicznej, zerknęłam na siebie w lustrze i stwierdziłam że nie mogę mu się pokazać w takim stanie. Szybko wyjęłam z szafy moje ulubione ubrania i włożyłam co pasowało do mojego dzisiejszego humoru. Zrobiłam delikatny makijaż, i podkręciłam lekko moje lśniące brązowe włosy. W czasie gdy poprawiałam usta błyszczykiem usłyszałam pukanie do drzwi. Szybko poprawiłam wygląd w lustrze i pobiegłam aby otworzyć. Gdy uchyliłam drzwi, poczułam motylki w brzuchu...
-Cześć. Jak miło że cie znowu widzę!-oznajmił przytulając mnie.
-Hej. Ja też się cieszę że cie widzę. Zaraz zamówię pizze!-odrzekłam.
-To super! Przyniosłem nam jakieś komedie romantyczne które wygrzebałem z szafy mamy. Sądzę że ci się spodobają-odparł wyjmując z plecaka dwie płyty.
-Na pewno mi się spodobają! Załącz telewizor, i włóż któryś z tych filmów...
W czasie kiedy Kevin włączał film, ja zadzwoniłam do pizzerii... Następnie, usiadłam koło niego na kanapie gdzie zaczynał się seans. Widziałam po twarzy Kevina że chce mi coś powiedzieć, ale bardzo się krępuję, więc postanowiłam zrobić ten pierwszy krok:
-Kevin, czy chcesz mnie się o coś zapytać?-spytałam patrząc mu prosto w jego niebieskie oczy.
-Niee... Yyy, znaczy tak. Bo wiesz jest taka sprawa... W poniedziałek jest ten no... Bal! I czy nie chciałabyś się ze mną tam wybrać?-zapytał skrępowany.
-Oczywiście, że chciałabym się z tobą tam wybrać!-odparłam całując go w policzek.
-Uff, jak miło to słyszeć! Przepraszam cie, ale bałem się że dasz mi kosza.-oznajmił lekko czerwony na twarzy.
-Tobie?! Nigdy w życiu! Przecież jesteś moim najlepszy przyjacielem!
-No tak...-odpowiedział niepewny.
Kiedy zaczęliśmy oglądać film,  Kevin położył swoją dłoń na mojej.  Nie wiedziałam co w tym momencie zrobić i co powiedzieć. 
______________________________________________________________---
Krótki, pierwszy rozdział ;) Myślę ze wam się podoba <3 Komentujcie co sądzicie <3
Papa :* Następny jutro :* KOMENTUJCIE PROSZĘ :* NIE MUSICIE MIEĆ KONTA ABY SKOMENTOWAĆ :)

18 komentarzy:

  1. Suuper pisz pisz i jeszcze raz pisz ! Nie mogę się doczekać następnego ! <3 zostaniesz PISARKĄ gwarantuję Ci to ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne . :)
    Zgadzam się z przedmówcą , powinnaś zostać pisarką i na pewno zostaniesz , bo jesteś w tym świetna . < 3333333
    ` Tak trzymaj Zuzka . ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super blog! ;)Naprawdę świetnie piszesz. Gdybyś napisała książkę, to większość wakacji spędziłabym czytając ją, a nie siedząc na komputerze i mama by nie narzekała, że marnuję czas czytając jakieś "głupie" dla niej blogi. :P Trzymaj tak dalej, a gwarantuję Ci w przyszłości wielką karierę pisarską! ;) Do dzieła! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie. *o*
    Na pewno będę częściej zaglądać. ;D
    Zapraszam: http://connie122.pinger.pl/
    Komentarze mile widziane. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham twój blog cherytalk98 Ten będzie super. Mam taką nadzieję. Pisz Nasz kochana pisarko. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej;) tu luizka z zapytajaa...wow ..podziwiam Cię, że tyle chcę ci się pisać ....ciekaweee :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe :D Piszesz niesamowicie ciekawie.
    zapraszam do mnie : http://see-me-in-the-rain.blogspot.com/
    Myślę, że skomentujesz mój blog tak jak ja zrobiłam z twoim

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny kawałek opowiadania ale fragment z balem jest trochę banalny a tak poza tym podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem szczerze, że całkiem fajny początek, ale jak dla mnie jest to zbyt oczywiste. może przez to, że lubię nagłe zwroty akcji oraz niespodziewane rozwiązania sytuacji. Trochę za szybko się wszystko tam dzieje. Fajnie by było, gdyby ona nagle spanikowała i mu odmówiła. Ale to dopiero początek, więc nie mogę od razu tak tego oceniać. Może zostanę zaskoczona w następnym rozdziale. Dlatego czekam na ciąg dalszy.
    Obserwuję i liczę na to samo.
    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się bardzo fajnie :D Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie się zaczyna <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Super super, ale żeby nie było tak jak z blogiem " Love in Paris ". Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  15. Super poczatek;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;-* Jest mi miło że czytacie moje opowiadanie :)
Jeśli chcesz więcej: www.cherytalk98.pinger.pl
To zapraszam ;)
Pozdrawiam ;**