Translate

wtorek, 13 listopada 2012

PROŚBA!

Heej ; *
Słuchajcie , mam do was ogromną prośbę ! Mianowicie , chodzi mi o to abyście oddali głos na moją koleżankę, która bierze udział w konkursie NIVEA . Dziewczyna, na prawdę się stara aby wejść na wyższe podium. Ma jak na razie 2 miejsce, a niewiele brakuje jej do wyższego. Głos na prawdę nic nie kosztuję. Głosować można co 12 godzin ,więc w ciągu dnia możecie oddać dwa głosy. Dla niej wystarczy nawet jeden. Z góry dziękuję ze strony mojej , jak i koleżanki :)
www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/mezczyzna_marzen#/nivea/web/man/887
____________________________________________________________________________
Jeśli chodzi o to , kiedy następny rozdział to na prawdę nie wiem . Nie daje rady dodawać regularnie rozdziałów, no oba blogi, więc postanowiłam że zajmę się tym bardziej znanym i lubianym. Obiecuję że pojawi się coś, może we ferie kiedy nuda będzie mnie ogarniać, ale na pewno nie teraz . Niestety moje województwo ma w kolejności jako ostatnie , ale damy radę ! :)
Pozdrawiam <3 

9 komentarzy:

  1. Oczywiście, oddam głos ;) Sama rozumiem ile to znaczy. :) Co do bloga to czekam na posty, bo jak na razie było baardzo ciekawie :) A tak po za tym to jesteś z woj. śląskiego, bo ferie to na śląsku mamy chyba jako ostatni. Zajrzyj też na mój blog. :) Pozdrawiam :*

    PS. Wejdź, jak będziesz mogła >> www.poomoc.pl << . Tam pomagasz za darmo jednym kliknięciem dzieciom i innym potrzebującym. :) Wystarczy 1 kliknięcie na dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Twoje opowiadania, nie mam tam konta, gdzie dałaś mi link, więc tu piszę. Co do pisania to masz talent, zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. głos oddany!

    obserwuję i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog;)
    +dadaje do obserwujacych i licze na rewanz;3
    http://pa-photogenicall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog<3
    obserwuję i liczę na rewanrz:)
    alwayssmilel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog! Zapraszam na mojego nowego i zarazem pierwszego bloga i liczę na jakieś porady i uwagi co do prowadzenia bloga. Z góry dziękuje :) http://moje3mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy napiszesz kolejny rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się zastanawiam, dlaczego mi się link nie otwiera, a jak dodałaś tę notkę w listopadzie to pewnie już konkurs zamknięty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;-* Jest mi miło że czytacie moje opowiadanie :)
Jeśli chcesz więcej: www.cherytalk98.pinger.pl
To zapraszam ;)
Pozdrawiam ;**